1

רישום תשפ"ה

כשלב ראשון הגשת טופס רישום- החל מתאריך- י' אלול, יש להגיש טופס רישום מקוון באתר, וע"פ ההנחיות המופיעות, חשוב לזרז את שליחת הטופס, בכדי להשתבץ במבחני מכון קרני בישיבה.

2

ערב היכרות עם צוות הישיבה

כחלק מתהליך הרישום, ניתן במקביל לשליחת טופס, להירשם לערב הורים וזאת ע"י שליחת הודעת whatsapp למספר 02-5635892 לאחר מכן תשלח לכם הזמנה דיגיטלית בו עליכם להירשם. או בקישור - http://diginet.co.il/i/c7d454 המפגש יתקיים אי"ה- מוצש"ק פרשת וירא כ' חשון - בערב זה- יוצג אופייה של הישיבה, וכן יוצגו תוכניות הלימוד ועוד. ניתן לקבוע פגישה אישית עם ראש הישיבה ומנהל התיכון -בישיבה יש מרחב מוגן-

3

מבחן קרני

אי"ה ביום שלישי ח' כסלו יתקיימו בישיבה מבחני קרני בשעה 10:00 זימון למבחן זה ישלח בהודעה למספר טלפון המצוין בטופס הרישום, הבחינות יכללו בין היתר את הנושאים הבאים. 1- רמת הידע במתמטיקה 2- רמת הידע באנגלית מועד נוסף למבחני קרני יתקיים בשלב מאוחר יותר.

4

זימון למבחן וראיון אישי

לאחר תוצאות מבחני הקרני, ההנהלה תזמן את המעומדים המתאימים למבחן בע"פ על הסוגיות הנלמדות בת"ת, ראיון עם מנהל התיכון, וכן ראיון אישי עם ראש הישיבה

5

הליך קבלה- וסגירת רישום

לאחר הריאיון האישי ומבחני הגמרא, תודיע ההנהלה מי מהתלמידים התקבל לשנה"ל הבעל"ט, במקביל תקבע פגישה של ההורים עם ראש הישיבה, וכן הסדרת תשלום שכ"ל מול המזכירות.